nummersex.blogg.se


(en del av mina stora familj på elitlägret i Halmstad)

Ni ska vara riktigt glada, ni får vara med från starten av min blogg nummersex.blogg.se
Här tänker jag skriva om mitt liv och mitt liv handlar främst om fotboll, i min släkt är man det svarta fåret om man inte gillar fotboll. Sen finns det ju självklart de, som min underbara farmor, som nog aldrig har stått i ett par fotbollskor men som ändå hejar och hänger med vad som händer i hennes barnbarns fotbollsliv. Hon tar också på sig all ära för att ha lärt min yngre bror spela fotboll...(hon stod i mål mellan två stolar en vårdag i deras trädgård när bror min hade vattkoppor...).

Sen finns det de som min precis lika underbara mommo som cyklar i ur och skur för att se matcher, både innomhus och utomhus, och självklart finns det de som min pappa (han är också underbar men jag orkar bara inte skriva det mer) som när han ser en boll vedrkligen inte kan låta bli det! Det bli kickar och nickar direkt!
Sist men inte minst så har vi ju släktens nuvarande stjärnor, jag i ett flicklag/b-lag, brorsan i ett pojklag och min lilla kusin som än så länge hänger i med kvartersligan.

Så som ni säkert redan listat ut så blir det en hel del fotboll här, det är den röda tråden i bloggen men också i mitt liv. Blandat med träningar, skador, kost och matcher så har vi ju min stora, stora familj där mamma, pappa, bror, släktingar, lagkamrater, klasskamrater och övrga har sin plats. Jag samlar alla mina älskade i en ända stor familj så vänj er!

Har haft ett par bloggar tidigare och jag gör samma misstag hela, hela tiden!! Alldeles för mycket text och inga bilder!! Otroligt tråkigt så därför räknar jag med att jag skärper mig! Annars få ni påminna...

ps. lite övrig info om mig kommer, lite övrig info om bloggen (t.ex bloggnamnet) kommer och en snygg design kommer, så oroa er inte. ds.


Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback

Hej allihopa! Jag heter Emilia, jag är 15 år & bor på Gotland. Mitt liv kretsar kring fotboll. Träningar, matcher, träningar, matcher. Om du inte gillar fotboll är du ett svart får i min familj... Just nu håller jag på och söker till olika fotbollsgymnasier runt om i landet, om jag kommer in någonstans vet jag inte men ni kommer få följa min resa i vilket fall. Förutom fotboll så tar skolan upp mycket tid, liksom vänner och egna påhitt. Jag gör allt för att utvecklas och har stora mål och förhoppningar på livet, lever efter mottot "If you can dream it you can be it" och orden "Live, Love, Laugh" & självklart FOTBOLL <3
Till Startsidan Följ bloggen via bloglovin Följ bloggen via rss