Nattinatt

Trots att jag lever ett ganska så aktivt liv och verkligen älskar det så är jag väldigt noga med att belöna mig mig godis och mys. Ikväll blev det Brownie som jag bakade igår (lägger upp receptet någon dag i veckan) och Dear John i sängen. Tyckte att jag var värd det efter träningen ikväll. Träningsformen ikväll blev min favoritsort, fotbollsträning med laget.
Finns få saker som får mig att slappna av och verkligen glömma alla bekymmer som fotboll och mitt lag får mig att göra.

Annars är det en väldigt lugn vecka på träningsfronten, ja, så lugn att jag faktiskt tror att jag bara har 1 pass till och det är löpning sen så åker jag iväg på fotbolls cup, nämligen Kommunal Cup vilket ska bli extra kul och utvecklande eftersom jag faktiskt lyckats ta mig in i 94:ornas distrikstlag. Vilket betyder 1 dag ledig från skolan (åker fredag morgon) och en hel helg med fotboll mot riktigt bra motstånd måste jag säga, eller ja, personligen har jag inte sätt dom med både Stockholm och Sörmland låter som riktigt starka lag så det blir nog tufft.

Nej, nu blir det nattinatt och imorgon ska jag försöka få lite mer ordning här på bloggen.


Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback

Hej allihopa! Jag heter Emilia, jag är 15 år & bor på Gotland. Mitt liv kretsar kring fotboll. Träningar, matcher, träningar, matcher. Om du inte gillar fotboll är du ett svart får i min familj... Just nu håller jag på och söker till olika fotbollsgymnasier runt om i landet, om jag kommer in någonstans vet jag inte men ni kommer få följa min resa i vilket fall. Förutom fotboll så tar skolan upp mycket tid, liksom vänner och egna påhitt. Jag gör allt för att utvecklas och har stora mål och förhoppningar på livet, lever efter mottot "If you can dream it you can be it" och orden "Live, Love, Laugh" & självklart FOTBOLL <3
Till Startsidan Följ bloggen via bloglovin Följ bloggen via rss