Change?

Nu händer det massor i mitt liv och det är helt upp till mig om det kommer fortsätta såhär eller inte, vilket är lite läskigt. Det här med att vara sin egen lyckas smed är jag inte helt bekväm med än...

Några av de saker som händer är att den första riktiga snön (sån snö som ligger kvar!) föll över oss idag, väldigt trevligt, så trevligt att jag bestämde mig för att gå ut en sväng men efter ett par kvarter så började jag må väldigt dåligt och det började också blåsa upp så jag vände hem, och vips så mådde jag bra igen. Börjar tro på fullaste allvar att jag inte riktigt tål väderförändringar som sånna här. Jag menar inte när det bara går från sol till mulet och sen regn men just när vädret slår om så här kraftigt som från regn och rusk till snö och minusgrader eller från sommar till höstrusk, det känner jag ofta av. Annars så trivs jag väldigt bra med att sitta här inne och titta ut på snötäcket som blir tätare och tätare ute över gräset.

Men det är självklart inte detta som är något utav det stora utan det handlar om gymnasieval hit och dit, berättar mer lite närmare. Väntar just nu också på en design så när jag väl får den så börjar jag blogga här lite mer regelbundet och då får ni också veta lite mer om vad jag pratar om!

Men ni får ha dte så himla bra tills dess tycker jag!


Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback

Hej allihopa! Jag heter Emilia, jag är 15 år & bor på Gotland. Mitt liv kretsar kring fotboll. Träningar, matcher, träningar, matcher. Om du inte gillar fotboll är du ett svart får i min familj... Just nu håller jag på och söker till olika fotbollsgymnasier runt om i landet, om jag kommer in någonstans vet jag inte men ni kommer få följa min resa i vilket fall. Förutom fotboll så tar skolan upp mycket tid, liksom vänner och egna påhitt. Jag gör allt för att utvecklas och har stora mål och förhoppningar på livet, lever efter mottot "If you can dream it you can be it" och orden "Live, Love, Laugh" & självklart FOTBOLL <3
Till Startsidan Följ bloggen via bloglovin Följ bloggen via rss